lördag 13 februari 2010

TV4...? Vad händer?

Är det bara jag?
Har jag blivit gubbe, har jag blivit gnällgubbe?
TV4...?
Vad händer?
Håller ni på att trasa sönder innebandyn?
Ska ni kasta oss i soptunnorna på bakgården snart...eller?
Slit och släng...nästa idrott...typ.
Innebandymatcherna i TV känns inte längre som veckans höjdpunkt...känns mer som ännu ett skott i ryggen på vår idrott.
Ont...det gör ont!
Alibisändningar av våra matcher kan jag vara utan...
Helt ärligt!
Någonstans måste man ha en yrkesstolthet...
Dåliga analyser...dålig kunskap...dåligt med tid.
Första året var ok...en bra start...tyvärr har det inte lyft, snarare dalat.

Jag vet...jag är snart 40år...men SVT...överlägsna!
André Pops - klippa!
Kan tänka mig betala dubbla licenspengarna...
Vore så häftigt om svt skulle sända NHL och Elitserien...

Georgien...i mina tankar.

Än en gång så har det gamla gardet tagit tag i rubrikerna.
Tack Jihde!
Tack Hellgård!

Grattis Mullsjö - Småland skall ha ett lag i Superligan...Superligan behöver Småland. Lycka till!

Så länge jag är tränare så ska jag vara tyst om domarstandarden i år...

Lista över vackra ord just nu:
5. Vanilj
4. Fred
3. Mockasiner
2. Rimfrost
1. Pappa

Bergman slutar som sportkrönikör...trist!

Det kommer att krävas en bragdinsats imorgon mot Helsingborg. Förutsättningarna kunde varit bättre...
13...tretton starka på träningen idag.

Ska hylla... ska hylla AIK... faktiskt.
Ni är grymma...verkligen.

På återseende!
//Brolle

2 kommentarer:

  1. svt rules, tv4 förstör hela sändningen med reklam "när vi kommer tillbaka" säger dom så är den pausen förstöd nej jag håller med om att svt sport är värd dubbla licenspengen

    SvaraRadera
  2. Mannen! Vad händer? Skön du är. Börjar blogga i brist på annat... Ala cartééé...
    Håller med dig om iB-sändningarna, fy satan vad dåligt jobb de gör...
    Har inte du långt kvar till 40? ;-)
    Grattis till 3p i Helsingborg. Starkt!

    Sköt om dig och hälsa familjen.
    //B

    SvaraRadera