måndag 15 februari 2010

Lycka till Pinge och Pixbo

Måndagkväll.
Kroppen känns som skumgummi, huvudet som Jell-O.
Har alltid haft svårt för dessa dagenefterlångresa-dagar...ännu ett skäl att kliva åt sidan.
Man har ju gjort några mil genom åren...

Ingen innebandy ikväll - varken på TV eller på riktigt.
Mitt Jell-O-huvud klarar inte av experten ikväll...för dryg.
Spelar in dock.

Gedigen insatts igår mot Hbg.
En tränares dröm...typ.
Det var lite nervöst på en del håll men vi tog tag i det...bra mental styrka.
Deffen börjar sitta mer och mer och special teams är underbara just nu.

Blev intervjuad inför Helsingborgs sponsorer innan matchen igår...fick en applåd för att jag har en hund...en Golden dessutom...
Komiskt...gulligt.

Skönt med ett OS-guld.
Det är nåt med Kalla...hon funkar...

Andreas Grega...! Nice music!

Kollar på snowboard...känns märkligt när en tävlande glider nerför backen i jeans.
Det är väl som det ska...men väldigt konstig upplevelse.
Ska man ta det på allvar eller ska man inte bry sig?

Jag vet att Pinge (Pixbo) kanske inte tror på mig...men jag hoppas verkligen att deras satsning lyckas.
Pixbo är ett gediget gammalt topplag som kan det där med vad man har för medialt ansvar i en sån position...till skillnad mot dagens topplag som bara ser till sitt egna...
Profiler...det måste tas fram profiler.
Och Pixbo gör det...
Kan vara det som räddar innebandyn...
Lycka till Pinge och Pixbo.

Mr Olsson och Mr Egebrandt är väldigt bra vänner...väldigt bra!

Har sett en oerhört intressant tävling som pågår på Facebook varje fredagseftermiddag.
"Nu ska jag hem och äta"-tävlingen.
Väldigt många äter oxfileér...

För övrigt...
Vill avsluta med att tacka för alla fina kommentarer över att jag börjat blogga. Vad många ni är...
Tack som fan!
Ska försöka att inte göra er besvikna...banna mig om jag inte sköter mig..

På återseende!
//Brolle

3 kommentarer: