onsdag 24 februari 2010

Jag vill ha tillbaka min hjärna!


God Afton, kära vänner!


Just nu äter jag sura vingummi som besatt. Gör det när jag behöver drömma mig bort. Och det är precis vad jag vill. Känner mig begränsad. Jag får ångest av att inte kunna tänka fritt. Jag är gisslan i mina egna tankar. Tankar kring laget och vissa spelare.
Det är min uppgift, mitt jobb, visst är det det. Och man ska inte klaga, för det är roligt, intressant, spännande och pirrigt med alla vinklar på allt.
Men ändå...jag vill ha tillbaka min hjärna!

Imorgon tror jag att jag ska erövra vintern en gång för alla. Den håller på att förvandlar sig till ett monster...en drake. Jag ska sätta på mig min skinande rustning och köra min lans rätt in i solarplexus på detta monster...är förbannat less helt enkelt!

Somrarna på Åland när jag var liten är bland det bästa jag har...

OS-guld igen...grymt!

...många som blivit pappor i dagarna...Grattis!

Träningen var helt ok. Fick se lite glöd och tjurighet...äntligen!

Lista över viktiga artister i mitt liv:
5. Vreeswijk, Cornelis
4. Springsteen, Bruce
3. Dylan, Bob
2. Thåström, Joakim
1. Lundell, Ulf

För övrigt...
...har Jagr gjort hattrick på mig!

På återseende!
//Brolle

3 kommentarer:

  1. Hallå käre bror! Fick precis vet att du bloggar, skitkul att du skriver igen! Du gör det så jäkla bra! Hoppas att Kangas mår bättre & att familjen mår bra! Massor av kramar ifrån Lillasyter

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde väl också några hattrick på dig i gamla hederliga Björkängshallen?

    Fast förstås, det var ju på träning.

    Ha det bra, vännen

    //Ludde

    SvaraRadera
  3. Lundell alltid etta. ALLTID!

    Vi ses vi ses i Connemara...

    SvaraRadera