tisdag 23 februari 2010

Ljus i vardagen


Taco's på en tisdag!?, tänker ni...Ja, tänker jag.
Ingen lyxmat men för tjejerna så är det ju magnifikt.
Själv känner jag att jag behöver lite ljus i vardagen.
Dessutom...
...Storasysters bästa kompis H är på besök, så lite fest är det väl.

Ljus i vardagen, ja.
Är ruskigt sliten och trött.
Det känns som att man inte räcker till någonstans - halvdant hemma, halvdant på jobbet och halvdant med laget...
Det har varit en säsong i konstant uppförsbacke...

Det är sååå roligt att se hur schizofrena vissa AIK-supportrar är...
...så...nej, jag tycker inte att Gnaget luktar skumt på grund av att matchen AIK-Pixbo flyttas...
Det stor skillnad möta ett Pixbo som mött AIK och förlorat alt. vunnit för vår del...eller vad tycker du, Gittang?

Varning! SVT's "Uppvärmningen"...beroendeframkallande...

Jag älskar...demontränare...dom är så jäkla viktiga...faktiskt!

Hoppas...hoppas på Leksand...så att man kan åka och kolla på lite hockey nästa säsong.

Sista chansen för Storvreta i år...typ...nu eller aldrig.

För övrigt...
...ska jag göra comeback nästa år!

På återseende!
//Brolle

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA. Världsklass. Tack för ett mkt underhållande blogg. Enda som jag läser.

    Håll fanan högt!

    SvaraRadera
  2. Tack Limmet.
    Sätter sådan press på mig dock.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. -Få saker som överraskar mig längre, men att DU flyttat "norrut" och trivs kommer alltid att glädja mig!
    Hoppas allt är bra med dig och familjen!
    Här kommer jag att fortsätta hänga...
    //Bössan

    SvaraRadera