lördag 27 februari 2010

Sista bussresan?!


Magazinets betygsättning…
att ge en spelare en femma måste betyda att den spelaren aldrig varit bättre och troligtvis aldrig kommer att vara bättre…han gör sitt livs match helt enkelt.
Eftersom femman är högst på skalan så är det också högst på skalan i prestation som gäller – det måste vara snudd på omöjligt att få en femma i betyg…
...detsamma gäller givetvis när man delar ut ettor...fast tvärtom.

Jag blir ledsen när jag läser sånt här.
...man börjar tvivla på mänskligheten helt enkelt.

Har fått tillbaka bilen. Bilfirman upptäckte själva att dom hade missat att göra en service innan dom lämnade ut den till oss. Alltså behövde vi inte betala någonting.
…jag tror på mänskligheten igen.

…blev Finland överkörda i 1:a perren?!

Hm, det är vinter och det är snö och lite halt…vi måste nog skjuta på matchen mot Pixbo. Det här var vi inte förberedda på.

Det är mysigt att vakna upp med en dotter som klistrad på ryggen på en och en hund som försöker slicka av huden på fötterna...vid 07.15 på en Lördag.

Träning snart...eller mer som en matchuppvärmning, sedan bär det iväg mot Göteborg.
Det känns bra...det känns tjurigt på en lagom nivå...kanske, kanske håller något på att gro inom gruppen...
Det är personligt rekord som gäller från och med nu för alla i laget!

För övrigt...
...kan det vara sista gången jag sätter mig på en buss i innebandysammanhang. Hur ställer man sig till det?!
Ett par bussresor till, tack!
Typ!

På återseende!
//Brolle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar