torsdag 11 mars 2010

Tänk att få gå mot Kranberg

Hola, Vänner!

Vilket underbart väder, vilket underbart hundägarväder!
Sambon blir smått galen - det dras tydligen in lite smuts i huset...
Själv är jag totalt blind när det gäller sånt. Det, eller så är jag immun efter ett, i stort sett, helt liv tillsammans med hundar...
Det blir lite smågrusigt på golvet, det hamnar ett och annat hundhår i maten och munnen... that´s life with a dog!

Ikväll, sista träningen innan det startar. 
Har en bra känsla... får vi ihop allting kommer AIK få det jobbigt.
Vi ska jobba mycket med "Wax on, wax off!" under denna kvartsfinalserie.
Tror att det blir en av nycklarna...
Viktigt, dock, är hur vi ställer upp för varandra... och att vi skapar "vinnare"... och blir "vinnare".

Jag tittar på OS-finalen i hockey... igen! Vilket tryck det är på läktarna!

Mycket avgörs ikväll, för hur det ska gå för Warberg.
Tror inte att dom kan resa sig ifall dom förlorar sin viktiga första hemmamatch.
Har länge undrat över hur dom tränar där nere i Halland. Tycker att vissa spelare är skadade lite väl mycket. Warberg är inget fysiskt lag så det kan inte ha med det att göra...eller?

Vet att jag kan ironisera AIK ibland... ibland lite väl mycket kanske... men ni måste hålla med om att dom i vissa fall lägger upp grymma smash-lägen med sina "coola" uttryck och sina sätt att få det låta som att det är Barcelona vi har att göra med...
Det här är dock bra gjort!

Tänk att få gå mot Kranberg.
Jag hade älskat att ha den matchen i matchen...på den tiden man själv var forward...
Det hade inte varit vackert...men förbannat roligt!

Lite roligt är det här, eller hur?!

För övrigt...
... är jag sugen på börja med curling. Tror att jag och stenarna skulle kunna bli "ett" med varandra.

På återseende!
//Brolle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar