tisdag 9 mars 2010

U2 ljuger!

Håret står som en spretig syrénbuske på vintern.
Antagligen går jag omkring och kliar, drar och tänjer min kalufs när jag funderar kring laget och dom kommande träningarna och matcherna... eller inte.
Det kanske bara ska vara så... som en syrénbuske.

U2 spelar "Beautiful Day" på radion men dagen är fan inte vacker - dagen är grå och fuktig och rå.
U2 ljuger!

Mobilen ringde nyss med en skrikig dams röst i:
- Varför har du inte plogat för!?
- Men snälla damen, jag är ingen plogare,
- Ja, ja men jag kommer ju inte ut, jag behöver ju gå och handla, du måste komma och ta bort snön!
- Jamen snälla, jag kan inte göra något åt det härifrån, jag bor i Falun.
- Va!? Falun? Jag har ju det här numret här, det är du som ska ploga här!
- Nä.
- Jo!
- Nä, det är det inte.
- Det måste det vara, det finns inget annat nummer!
- Jo, det finns det!
- Usch!
Klick!
Stackars dam, jag vet inte om jag vill bli gammal i Moderaternas Sverige...

Vad händer? Har vi aldrig haft snö på våra tak förr?

Träningen igår kändes bra. 
Personer vi hade snack med verkar ha tagit det på rätt sätt och stärkte sina aktier... helt klart...
Bra konkurrens nu!

För övrigt...
... vill jag ha en ny högerfot...den här har inte gjort mig särskilt glad hittills...
Jag skulle egentligen ha varit fotbollsproffs i Liverpool om foten skött sina kort rätt... bombsäker på det!

På återseende!
//Brolle

1 kommentar: